
Locuiești, lucrezi, studiezi sau ești pentru o perioadă mai lungă în altă țară decât România și este acel moment în care ai nevoie cât mai repede de cardul BT (de cel fizic, de debit) - fie de unul nou-nouț, fie de unul re-emis pentru că al tău a expirat sau l-ai pierdut.
Am pregătit informații utile despre cum poți avea cardul, fie că ești deja client, fie că dorești să devii făcând chiar și primii pași 100% de la distanță.
Dacă ești client BT și folosești aplicația BT Pay:
Te ajutăm să primești cardul în orice țară și să îl activezi de la distanță, iar până atunci să ai acces la același card, dar digital:
- Primul pas: te rugăm să ne suni la +40264 303 003 (echipa BT Call Center).
- Acces la cardul digital: în maxim 24 de ore îți poți adăuga noul card solicitat, în varianta digitală, în BT Pay/alte wallet-uri, pe care îl poți folosi imediat (pentru plăți online, plăți la POS etc.) și înainte să primești cardul fizic.
- Îți trimitem cardul prin curier și îl primești în 3 – 5 zile (cost pentru expediere: 200 lei/solicitare).
- Cum activezi cardul, tot de la distanță: după ce primești cardul (cel fizic), te rugăm să ne suni pentru activare la +40264 303 003 (tot la echipa BT Call Center).
Dacă dorești să devii client BT, o poți face prin aplicația BT Pay, oriunde ai fi:
Descarcă pe telefon aplicația BT Pay din Google Play, App Store sau Huawei App Gallery, după care deschide un cont la BT în câteva minute și primești instant, tot în aplicație, un card de debit (digital), pe care îl poi folosi imediat. Aici poți vedea toată gama de carduri a băncii.
- La solicitarea cardului în BT Pay, completează în aplicație adresa de livrare a cardului fizic, ca să știm unde să îl trimitem pe cel fizic.
- Cardul ajunge la tine prin curier, în 3 – 5 zile. Dacă ești în Italia, Spania, Germania, Marea Britanie sau Republica Moldova nu trebuie să plătești nimic pentru transport (e din partea casei pentru că ne ocupăm noi, la BT, de costul expedierii, e un cadou de bun venit la banca noastră).
- Cum activezi cardul fizic: după ce îl primești, te rugăm să ne suni pentru activare la +40264 303 003 (echipa BT Call Center).
- Cum alimentezi cardul:
- Prin BT Pay:
- Transfer de pe alte carduri pe care le înrolezi în aplicație, emise de bănci și fintech-uri din străinătate sau din România;
- Transfer de la alți utilizatori ai aplicației.
- Prin transfer în cont de la orice altă bancă.
Card fizic vs card digital
Susținem soluțiile de banking la distanță pentru că ne ajută pe toți să ne gestionăm banii mult mai ușor. Dar știm că uneori este nevoie de cardul fizic acolo unde nu se poate plăti cu telefonul sau pentru că telefonul tău a rămas fără baterie.
Sigur că varianta digitală a cardului are avantajele ei – poți folosi cardul digital imediat după solicitarea online a unui card, înainte de a avea cardul fizic; riscul de a-l pierde e mai mic și, nu în ultimul rând, cardul digital nu se demagnetizează 😊. Așa încât cel mai bine este să ai cardul în ambele variante – fizic și digital.
Banking de oriunde și oricând cu Banca Transilvania, pentru românii de pretutindeni.