
În linie cu calendarul BT de comunicare financiară pe 2025, facem publice rezultatele noastre pe primele șase luni ale anului pentru a ține la curent clienții, investitorii, acționarii și partenerii cu performanța financiară a băncii și a Grupului BT. Business-ul s-a consolidat, iar activitatea operațională a crescut în primele șase luni ale anului.
Motoarele de creștere BT în prima jumătate a anului
- Banca a lansat constant funcționalități în aplicațiile BT Pay (destinată populației) și BT GO (destinată antreprenorilor).
- BT a ajuns la peste 5,2 milioane de carduri unice în wallet-urile digitale, iar numărul plăţilor cu telefonul este +30%, ajungând la 150 milioane (S1 2025 vs S1 2024).
- Banca și-a mărit baza de clienți - inclusiv prin fuziunea cu OTP Bank România - și a ajuns la 4,84 milioane de clienți persoane fizice și companii, la 30 iunie 2025 Banca a atras, în medie, peste 40.000 de clienți noi în fiecare lună, în ianuarie-iunie 2025.
- Portofoliul de credite și creanțe din leasing nete, la nivel consolidat, este +4,5% (față de 31.12.2024) și +28% (S1 2025 vs S1 2024), atingând 100,7 miliarde lei.
- BT a finanțat companiile cu 9,7 miliarde lei, susținând mai ales proiecte de infrastructură, din sănătate, agricultură și energie.
- 7,1 miliarde lei reprezintă creditele acordate de bancă populației, din care 46% sunt imobiliare/ipotecare, 54% sunt credite de consum fără ipotecă sau alt tip de finanțări pentru nevoi personale.
- Economiile clienţilor noștri au ajuns la 158,5 miliarde lei (+5,1% față de 31.12.2024, respectiv +14% în S1 2025 vs S1 2024).
Profitul net al Grupului Banca Transilvania a ajuns, la finalul lunii iunie 2025, la 1,97 miliarde lei, din care profitul net al băncii a ajuns la 1,78 miliarde lei.
Interesat de mai multe detalii despre performanța BT în prima jumătate a anului? Te așteaptă aici.