
Indiferent în ce țară locuiești, lucrezi sau studiezi, noi suntem la un telefon, un email, un mesaj pe social media sau la un… chat distanță.
Uite unde ne poți găsi sau ce opțiuni online ai la îndemână pentru a avea cât mai rapid informațiile căutate:
HUMAN BANKING
Call Center Diaspora, +40264 303 003, non-stop
- Pentru o experiență cât mai bună, îți recomandăm să ne suni de pe numărul de telefon care știi că este în baza noastră de date (când ne suni, știm deja cine ești 😊).
- Aici poți vedea detalii live despre timpul de așteptare, numărul de persoane în convorbire cu banca și câți clienți sunt pe linie.
- Vorbim în română, engleză, italiană, maghiară și franceză.
Email: contact@btrl.ro
- Răspundem în română, engleză, italiană, maghiară și franceză.
Social media: Facebook, Instagram, LinkedIn
- Răspundem (mai ales 😊) în română.
SELF-BANKING
BT Visual Help: +40264 308 000, iar ulterior primești un SMS cu link-ul de acces, pe telefonul din baza de date BT, chiar dacă este un număr din străinătate.
- Mai multe detalii despre această opțiune sunt aici.
- Informațiile de pe BT Visual Help sunt în limba română.
OPȚIUNI CU INTELIGENȚA ARTIFICIALĂ ÎN ADN
Asistentul virtual Chat BT din aplicația BT Pay/BT Pay Italia: oferă informații despre funcționalitățile aplicației, dar și despre produsele și serviciile băncii.
- Ai opțiunea de a continua comunicarea prin chat cu o persoană din echipa băncii.
- În aplicație, Chat BT poate fi accesat din dreapta, sus.
- Răspunde în română, iar în curând va comunica inclusiv în engleză, maghiară și italiană.
AI Search: datorită opțiunii, informațiile primite sunt cuprinzătoare și le primești instant.
- Opțiunea poate fi accesată chiar aici, pe site-ul pe care ești sau pe site-ul BT România.
- Prin AI Search răspunsurile sunt în română și engleză.
Întreb BT: este un site care conține inclusiv o categorie de informații pentru diaspora, dar și peste 2.000 de întrebări și răspunsuri despre banking, produse și servicii, dar și despre cum să procedezi în anumite situații.
- Și pe acest site ai opțiunea AI Search, bazată pe inteligența artificială.
- Pe Întreb BT informațiile sunt în română, iar folosind opțiunea AI Search, răspunsurile sunt atât în română, cât și în engleză.
Suntem aici când ai nevoie de noi pentru banking oricând și de oriunde.