Call Center
  • Timp de așteptare ridicat!

    În prezent, înregistrăm un număr foarte mare de apeluri în Call Center. Dacă ai o problemă urgentă, sună acum, iar dacă nu, te așteptăm mai târziu. Pentru răspunsuri rapide încearcă Întreb BT sau BT Visual Help.

  • 0264 308 028 sau *8028 Numărul e disponibil din orice rețea națională.
    0264 303 003 Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză.
    Asistență pentru fraude
    În cazul în care suspectezi o fraudă pe contul tău, sună rapid la 0264 308 055.

    Caută cu AI Search

    AI Search de pe Întreb BT îți răspunde la toate întrebările din banking.

    BT Visual Help

    Vezi rapid detaliile conturilor tale, apelează 0264 308 000 și primești un SMS cu link-ul de acces.

    0%

    Cum iei legătura cu BT dacă ești în străinătate

    12 august 2025 Autor Laura Petrehuș Timp de citire 3:00 minute

    Cum iei legătura cu BT dacă ești în străinătate

    Indiferent în ce țară locuiești, lucrezi sau studiezi, noi suntem la un telefon, un email, un mesaj pe social media sau la un… chat distanță.

    Uite unde ne poți găsi sau ce opțiuni online ai la îndemână pentru a avea cât mai rapid informațiile căutate:

    HUMAN BANKING

    Call Center Diaspora, +40264 303 003, non-stop

    • Pentru o experiență cât mai bună, îți recomandăm să ne suni de pe numărul de telefon care știi că este în baza noastră de date (când ne suni, știm deja cine ești 😊).
    • Aici poți vedea detalii live despre timpul de așteptare, numărul de persoane în convorbire cu banca și câți clienți sunt pe linie.
    • Vorbim în română, engleză, italiană, maghiară și franceză.

    Email: contact@btrl.ro

    Răspundem în română, engleză, italiană, maghiară și franceză.

    Social media: Facebook, Instagram, LinkedIn

    Răspundem (mai ales 😊) în română.

    SELF-BANKING

    BT Visual Help: +40264 308 000, iar ulterior primești un SMS cu link-ul de acces, pe telefonul din baza de date BT, chiar dacă este un număr din străinătate.

    • Mai multe detalii despre această opțiune sunt aici.
    • Informațiile de pe BT Visual Help sunt în limba română.

    OPȚIUNI CU INTELIGENȚA ARTIFICIALĂ ÎN ADN

    Asistentul virtual Chat BT din aplicația BT Pay/BT Pay Italia: oferă informații despre funcționalitățile aplicației, dar și despre produsele și serviciile băncii.

    • Ai opțiunea de a continua comunicarea prin chat cu o persoană din echipa băncii.
    • În aplicație, Chat BT poate fi accesat din dreapta, sus.
    • Răspunde în română, iar în curând va comunica inclusiv în engleză, maghiară și italiană.

    AI Search: datorită opțiunii, informațiile primite sunt cuprinzătoare și le primești instant.

    • Opțiunea poate fi accesată chiar aici, pe site-ul pe care ești sau pe site-ul BT România.
    • Prin AI Search, răspunsurile sunt în limba (oricare ar fi ea) în care scrii întrebarea.

    Întreb BT: este un site care conține inclusiv o categorie de informații pentru diaspora, dar și peste 2.000 de întrebări și răspunsuri despre banking, produse și servicii, dar și despre cum să procedezi în anumite situații.

    • Și pe acest site ai opțiunea AI Search, bazată pe inteligența artificială.
    • Pe Întreb BT informațiile sunt în română, iar folosind opțiunea AI Search, răspunsurile sunt în limba în care ai adresat întrebarea.

    Suntem aici când ai nevoie de noi pentru banking oricând și de oriunde.

    Ți-a plăcut acest articol?
    4
    1

    Abonează-te la newsletter

    Și afli primul noutățile de pe
    Newsroom & Blogul BT.

    Te poți dezabona oricând dorești, vezi detalii.

    Încă puțin

    Tocmai am trimis un e-mail către tine. Confirmă abonarea prin click pe linkul din e-mail.

    Încă puțin

    Tocmai am trimis un e-mail către tine. Confirmă abonarea prin click pe linkul din email.