Call Center
  • Timp de așteptare ridicat!

    În prezent, înregistrăm un număr foarte mare de apeluri în Call Center. Dacă ai o problemă urgentă, sună acum, iar dacă nu, te așteptăm mai târziu. Pentru răspunsuri rapide încearcă Întreb BT sau BT Visual Help.

  • 0264 308 028 sau *8028 Numărul e disponibil din orice rețea națională.
    0264 303 003 Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză.
    Asistență pentru fraude
    În cazul în care suspectezi o fraudă pe contul tău, sună rapid la 0264 308 055.

    Caută cu AI Search

    AI Search de pe Întreb BT îți răspunde la toate întrebările din banking.

    BT Visual Help

    Vezi rapid detaliile conturilor tale, apelează 0264 308 000 și primești un SMS cu link-ul de acces.

    0%

    #SUA: Soluții de banking BT dacă ești în America

    01 septembrie 2025 Autor Laura Petrehuș Timp de citire 5:00 minute

    #SUA: Soluții de banking BT dacă ești în America

    Fie că trăiești în America, ești parte din Programul Work and Travel, în vacanță sau studiezi, Banca Transilvania este cu tine: la shopping la Macy’s sau pe Amazon.com, dacă ai nevoie de cardul fizic sau de asigurare, dacă trebuie să plătești facturile din România sau când trimiți bani.

    THE BIG THREE

    Tot ce ai nevoie pentru banking cu BT din America este:

    • aplicația BT Pay
    • cardul (fizic și digital, în BT Pay)
    • numărul de telefon de la Call Center BT (+40264 303 003; contact@btrl.ro) – just in case 😊

    APLICAȚIA BT PAY, ALL INCLUSIVE

    Aplicația BT Pay poate fi folosită oricând și oriunde în lume. Din numărul mare de funcționalități, am selectat ce ar fi mai util pentru tine: 

    • Plătești cu cardul digital (în dolari sau în lei), la POS sau online.

    • Transferi de bani instant către propriile conturi sau către alte persoane care au BT Pay. Transferul BT-BT este gratuit. Poți transfera banii ușor de pe cardul în dolari către o altă persoană care are BT Pay doar pe baza numărului de telefon din agendă:

      • Dacă destinatarul nu are card în dolari, dar are aplicația BT Pay, își poate emite instant, din aplicație, un card virtual în USD, transferurile fiind astfel simple și rapide.

      • Dacă destinatarul nu are BT Pay, poți trimite banii tot prin aplicație, doar să ai contul destinatarului.

    • Verifici banii din conturile BT și tranzacțiile făcute (plăți, trimitere/primire bani).

    • Îți gestionezi ușor cardurile – de la modificarea limitei de tranzacționare, la blocare/deblocare (dacă le pierzi sau suspectezi o fraudă).

    • Poți solicita un card fizic și noi îl trimitem în America. Dacă ai nevoie de livrarea cardului fizic, te rugam să iei legătura cu echipa Call Center și apoi îți trimitem cardul oriunde în lume.

    • Schimb valutar pentru alimentarea cardului BT în dolari din cardul/contul BT în lei.

    • Îți emiți asigurare de călătorie, 100% online, care poate fi obținută în aproximativ două minute, prin BT Pay.

    • Plătești facturile din România. În aplicație ai acces la peste 450 de furnizori.

    • Poți economisi în USD dacă ai venituri în USD. Dobânda variază în funcție de perioada aleasă: 2%/an (depozitele pe 1 lună); 3,5%/an (depozitele pe 12 luni).

    Dacă nu ai încă BT Pay pe telefon, poți descărca gratuit aplicația din Google Play, App Store sau Huawei App Gallery.

    CARD BT DIGITAL ȘI FIZIC

    • Card în dolari (virtual, de debit)ți-l poți emite direct în BT Pay și îl primești instant în aplicație. Tot din BT Pay îl folosești pentru orice dorești tu. Nu ai costuri de emitere și administrare, iar comisionul pentru plăți este zero.

    Contul în dolari – la care ai acces datorită cardului – este deschis automat în BT Pay atunci când îți emiți cardul, în cazul în care nu ai deja cont în dolari la BT atunci când aplici pentru card.

    CALL CENTER DIASPORA

    • +40264 303 003 (non-stop)
    • contact@btrl.ro
    • chat prin BT Pay (deși e un asistent virtual bazat pe AI, ai opțiunea de a continua comunicarea cu o persoană din echipa noastră).

    TIPS & TRICKS:

    Carduri

    • Deocamdată, emitem carduri în dolari exclusiv în format digital, în aplicația BT Pay.
    • Este bine să ai cu tine permanent și cardul fizic.
    • Poți folosi în USA cardul în lei pentru plăți și retrageri de numerar. Când plătești la POS, pe ecran ai opțiunea de plată în USD sau LEI. Alege USD pentru a evita schimburi valutare suplimentare (cu alte cuvinte, e mai convenabil pentru tine).
    • Poți plăti cu telefonul la comercianți cu cardul virtual, fie cu aplicația BT Pay (dacă ai telefon cu sistem de operare Android), fie cu Apple Pay (dacă ai iPhone, poți adăuga ușor cardul în Apple Pay, direct din BT Pay).

    Comisioane

    • Comision plată cu cardul BT în dolari (la POS, în USA): zero
    • Comision plată cu cardul BT în lei (la POS, în USA): zero
    • Comision plată cu cardul BT în lei (online, în USA): zero pentru cardurile de debit
    • Comision retragere dolari la ATM în USA, de pe card BT în lei: în funcție de tipul cardului pe care îl deții.

    Fraude   

    Dacă ai vreo suspiciune de fraudă, te rugăm să ne comunici detaliile aici: +40264 308 055; contact@btrl.ro (Call Center).

    Call Center BT 

    Pentru o experiență cât mai bună când iei legătura cu noi prin Call Center, îți recomandăm următoarele:

    • să ne suni de pe numărul de telefon care știi că este în baza noastră de date, chiar dacă este un număr de America sau sa ne scrii in chat BT din BT Pay.
    • să arunci o privire aici pentru detalii live despre timpul de așteptare, numărul de persoane în convorbire cu banca și câți clienți sunt pe linie.

    The Romanian Way pentru The American Way 😊.

    Ți-a plăcut acest articol?
    5

    Abonează-te la newsletter

    Și afli primul noutățile de pe
    Newsroom & Blogul BT.

    Te poți dezabona oricând dorești, vezi detalii.

    Încă puțin

    Tocmai am trimis un e-mail către tine. Confirmă abonarea prin click pe linkul din e-mail.

    Încă puțin

    Tocmai am trimis un e-mail către tine. Confirmă abonarea prin click pe linkul din email.

    BT AI Chat
    Sistemul întâmpină probleme. Încearcă din nou, puțin mai târziu.
    Logo Intreb BT
    Întreb BT este cel mai mare program online de educație financiară al Băncii Transilvania, cu peste 2.000 de întrebări și răspunsuri din banking.
    Sugestii de căutare
    Powered by Azure OpenAI GPT-4o
    AI Search oferă răspunsuri generate automat, folosind tehnologia GPT-4o, ce pot avea conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Băncii Transilvania. Ești singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu. .
    Termenii și condiții

    Disclaimer

    AI Search este un proiect pilot - în varianta beta - care folosește tehnologia GPT-4o pentru a simplifica procesul de căutare și înțelegere a produselor bancare.

    AI Search este antrenat să răspundă unor întrebări care au legătură exclusiv cu produsele bancare oferite de BT, însă în anumite situații și în funcție de întrebările adresate, este posibil să răspundă și la întrebări generale. Raspunsurile oferite sunt generate automat si trebuie sa fie utilizate doar in scop informativ. Serviciul poate oferi uneori conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Bancii Transilvania. Sunteți singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu în orice mod. Nu vă bazați pe acest serviciu pentru sfaturi financiare, juridice sau alte sfaturi profesionale si nu introduceți în acesta date cu caracter personal sau alte informații confidențiale.

    Utilizarea AI Search presupune acceptarea Termenilor și condițiilor.

    Accesul și utilizarea serviciului implică acceptarea fără rezerve a acestor termeni și condiții. Dacă nu sunteți de acord cu acestea, vă rugăm să nu utilizați acest serviciu. Prin acceptarea termenilor și condițiilor pentru a folosi acest serviciu furnizat algoritmic de un model de inteligență artificială, va asumați întreg riscul în ceea ce privește calitatea, siguranța și performanța acestui serviciu.

    Banca Transilvania nu furnizează nicio garanție în legătură cu răspunsurile oferite de acest serviciu.

    AI Search furnizează răspunsuri algoritmic și acestea pot conține uneori informații inexacte sau limbaj potențial ofensator. Aceste informații nu exprimă poziția Băncii Transilvania și nu pot angaja responsabilitatea Băncii pentru conținutul oferit.

    AI Search nu oferă răspunsuri la întrebări personalizate, astfel încât prin utilizarea acestuia va obligați să nu furnizați și să nu introduceți în mesajele/întrebările transmise niciun fel de date cu caracter personal sau alte informații confidențiale. În cazul nerespectării acestei obligații, prin inserarea unor date personale/informații confidențiale în cadrul AI Search, va exprimați consimțământul pentru prelucrarea acestora în vederea oferirii serviciului (răspunsurilor la întrebările pe care le adresați), precum și pentru îmbunătățirea modelului algoritmic al robotului de către dezvoltatorul acestuia.

    Orice informație furnizată de către utilizatori în timpul interacțiunii cu AI Search va fi tratată în mod confidențial, fiind dezvăluită doar unor destinatari care au dreptul și nevoia de a o cunoaște.

    Conținutul oferit de AI Search are doar scop informativ.

    Utilizatorii sunt responsabili pentru întrebările și mesajele adresate în cadrul utilizării AI Search. Orice abuz sau limbaj neadecvat poate duce la întreruperea interacțiunii.

    AI Search nu oferă sfaturi financiare, juridice sau profesionale și nu înlocuiește consultarea unor experți umani sau profesioniști specializați în domeniul respectiv. Utilizatorii nu trebuie să se bazeze pe informațiile furnizate de către AI Search pentru luarea deciziilor.

    Banca își rezervă dreptul de a întrerupe serviciul AI Search în orice moment, fără o notificare prealabilă.

    Termenii și condițiile pot fi revizuite/ actualizate în orice moment.

    BT AI Chat
    Sistemul întâmpină probleme. Încearcă din nou, puțin mai târziu.
    Logo Intreb BT
    Întreb BT este cel mai mare program online de educație financiară al Băncii Transilvania, cu peste 2.000 de întrebări și răspunsuri din banking.
    Sugestii de căutare
    Powered by Azure OpenAI GPT-4o
    AI Search oferă răspunsuri generate automat, folosind tehnologia GPT-4o, ce pot avea conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Băncii Transilvania. Ești singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu. .
    Termenii și condiții

    Disclaimer

    AI Search este un proiect pilot - în varianta beta - care folosește tehnologia GPT-4o pentru a simplifica procesul de căutare și înțelegere a produselor bancare.

    AI Search este antrenat să răspundă unor întrebări care au legătură exclusiv cu produsele bancare oferite de BT, însă în anumite situații și în funcție de întrebările adresate, este posibil să răspundă și la întrebări generale. Raspunsurile oferite sunt generate automat si trebuie sa fie utilizate doar in scop informativ. Serviciul poate oferi uneori conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Bancii Transilvania. Sunteți singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu în orice mod. Nu vă bazați pe acest serviciu pentru sfaturi financiare, juridice sau alte sfaturi profesionale si nu introduceți în acesta date cu caracter personal sau alte informații confidențiale.

    Utilizarea AI Search presupune acceptarea Termenilor și condițiilor.

    Accesul și utilizarea serviciului implică acceptarea fără rezerve a acestor termeni și condiții. Dacă nu sunteți de acord cu acestea, vă rugăm să nu utilizați acest serviciu. Prin acceptarea termenilor și condițiilor pentru a folosi acest serviciu furnizat algoritmic de un model de inteligență artificială, va asumați întreg riscul în ceea ce privește calitatea, siguranța și performanța acestui serviciu.

    Banca Transilvania nu furnizează nicio garanție în legătură cu răspunsurile oferite de acest serviciu.

    AI Search furnizează răspunsuri algoritmic și acestea pot conține uneori informații inexacte sau limbaj potențial ofensator. Aceste informații nu exprimă poziția Băncii Transilvania și nu pot angaja responsabilitatea Băncii pentru conținutul oferit.

    AI Search nu oferă răspunsuri la întrebări personalizate, astfel încât prin utilizarea acestuia va obligați să nu furnizați și să nu introduceți în mesajele/întrebările transmise niciun fel de date cu caracter personal sau alte informații confidențiale. În cazul nerespectării acestei obligații, prin inserarea unor date personale/informații confidențiale în cadrul AI Search, va exprimați consimțământul pentru prelucrarea acestora în vederea oferirii serviciului (răspunsurilor la întrebările pe care le adresați), precum și pentru îmbunătățirea modelului algoritmic al robotului de către dezvoltatorul acestuia.

    Orice informație furnizată de către utilizatori în timpul interacțiunii cu AI Search va fi tratată în mod confidențial, fiind dezvăluită doar unor destinatari care au dreptul și nevoia de a o cunoaște.

    Conținutul oferit de AI Search are doar scop informativ.

    Utilizatorii sunt responsabili pentru întrebările și mesajele adresate în cadrul utilizării AI Search. Orice abuz sau limbaj neadecvat poate duce la întreruperea interacțiunii.

    AI Search nu oferă sfaturi financiare, juridice sau profesionale și nu înlocuiește consultarea unor experți umani sau profesioniști specializați în domeniul respectiv. Utilizatorii nu trebuie să se bazeze pe informațiile furnizate de către AI Search pentru luarea deciziilor.

    Banca își rezervă dreptul de a întrerupe serviciul AI Search în orice moment, fără o notificare prealabilă.

    Termenii și condițiile pot fi revizuite/ actualizate în orice moment.